Kaip optimizuoti svetainę mobiliems įrenginiams naudojant SEO
Dabar, kai dauguma interneto vartotojų naudoja savo telefonus naršymui internete, tai optimizuoti svetainę mobiliems įrenginiams yra būtina, norint sėkmingai konkuruoti internetinėje erdvėje. Svetainės optimizavimas (SEO) mobiliesiems padeda padidinti Jūsų svetainės matomumą išmaniųjų įrenginių paieškos rezultatuose.
Ką gi reikėtų daryti, kad svetainė būtų optimizuota mobiliems įrenginiams?
Pirmiausia, svarbu užtikrinti, kad vartotojams būtų patogu lankytis Jūsų svetainėje jų mobiliuosiuose įrenginiuose. Todėl internetinė svetainė turi būti pritaikyta išmaniesiems telefonams. Turima omenyje, jog svetainė būtų responsyvaus (prisitaikančio) dizaino, kad tilptų į įvairių (mažesnių) įstrižainių ekranus ir nereikėtų horizontalios slinkties bei patraukliai atrodytų. Be to, svetainės puslapius vertėtų optimizuoti taip, kad jie greitai užsikrautų. Tai yra svarbu mobiliems įrenginiams, kurie dažnai naudojami su mažesne duomenų perduodamąja juosta.
Antra, svetainės turinys taip pat turi būti optimizuotas mobiliems įrenginiams. Reikia užtikrinti, jog svetainės puslapiai būtų gerai struktūrizuoti ir turėtų mažiau teksto, kad lengviau skaitytųsi mobiliuosiuose įrenginiuose. Be to, itin svarbios yra aiškios antraštės, kurios greitai informuoja apie puslapio turinį ir padeda mobiliems vartotojams greičiau rasti informaciją, kurios ieško.
Trečia, optimizuojant svetainę išmaniesiems yra būtini tinkami raktiniai žodžiai. Tad reikėtų atlikti tyrimus, norint nustatyti tikslingas frazes, kurias naudoja vartotojai paieškoms mobiliuosiuose įrenginiuose. Tai padės pagerinti svetainės matomumą paieškos sistemose ir pritraukti daugiau lankytojų.
Ketvirta yra našumas. Tai itin svarbus faktorius. Našumą reikia reguliariai tikrinti, o prireikus – gerinti.
Penkta – viso ko stebėjimas. Tai be galo svarbu. Stebėti savo svetainės statistiką – čia daugybė informacijos, kuri leidžia matyti labai daug faktorių. Vienas iš svarbesnių yra tas, kad sužinoma, kaip gerai veikia mobilioji svetainė. Kitas faktorius – tai vartotojų elgesys: kur jie lankosi, kiek laiko praleidžia viename ar kitame puslapyje, kokius mygtukus spaudžia, o ko net nežiūri. Šitaip galima identifikuoti didesnes ar mažesnes problemas, kurias vertėtų išspręsti, kad svetainė taptų dar labiau patogesnė ir efektyvesnė. Skaityti plačiau.
Apibendrinus galima teigti, jog iš tiesų verta optimizuoti ir tobulinti savo internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę. Todėl, kad tokie atlikti darbai ilgainiui turės puikių rezultatų – padidės populiarumas ir pajamos. O juk to labai norisi, ar ne?